چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ | Wed 22 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار سه شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۰:۴۹:۲۹

مرسک؛ خط آسیا به غرب آمریکا راه اندازی می‌کند

باشگاه خبری فراساحل: خط کشتیرانی مرسک دانمارک در نظر دارد یک خط سرویس دهی جدید بین آسیا و سواحل غربی آمریکا USWC راه اندازی کند. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از مانا، خط سرویس دهی جدید موسوم به TP1 که جز شبکه ائتلاف 2M  خواهد شد از 15 سپتامبر سال جاری میلادی فعالیتش را آغاز خواهد کرد. بر اساس این گزارش، در خط سرویس‌دهی جدید شش فروند شناور با ظرفیت چهارهزار TEU به صورت هفتگی فعالیت می‌کنند.


خطوط سرویس‌دهی TP1شرقی، بنادر Yantian، شانگهای (چین)، بوسان(کره جنوبی) لس آنجلس/لانگ بیچ (آمریکا) را پوشش می‌دهد در حالی که گردش بندری خطوط سرویس دهی TP1غربی لس آنجلس/لانگ بیچ، Yantian، شانگهای و بوسان را در برمی‌گیرد. رئیس شبکه سرویس‌دهی شرق-غرب مرسک دانمارک در این باره گفت: بسیاری از مشتریان برای حمل کارگوهایشان به سوی ما متمایل شده‌اند و پاسخگویی به افزایش تقاضا در اولویت قرار دارد. وی در ادامه افزود: خط سرویس دهی TP1 یک خط پایدار است و تامین بلند مدت نیاز مشتریان از مهم‌ترین اهداف به شمار می‌آید.



  کد خبر : 2360
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :